Sitemize destek vermek için aşağıdaki kodları sitenizin ana sayfasında uygun bir yere yapıştırabilirsiniz.

27 Ekim 2007 Cumartesi

Google Tam Gaz..

Bu sabah google'da www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması kelimesine baktım da yine bir kaç sıra gerilere düşmüşüm sanırım bu benden değil arkada gelen arkadaşların hızlı olmasından kaynaklanıyor. Seo yarışması bu tabi ki kolay olacağını söylemedim ama sanırım backlink bulmakta biraz zorlanıyorum bunun da sebebi acemi webmasterlığım olsa gerek :) ama halen yarışmayı birincir bitirebilmek için 2 ay kadar bir süre var bu zaman içerisinde yapabileceğim bir sürü unmaram var :) ve yenilerini öğrenmeye de devam ediyorum gerçi bir kaç kişisel problem yüzünden sıkılmış olsamda pek bırakmaya niyetim yok. bu arada dün gece ve bu sabah Webmasterforum'a girmeye çalıştım fakat başarılı olamadım sanırım onlarında ya host sorunları var ya da lamoşları :) neyse herkese Allah kolaylık versin diyorum ve www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması nda hepinize başarılar diliyorum..