Sitemize destek vermek için aşağıdaki kodları sitenizin ana sayfasında uygun bir yere yapıştırabilirsiniz.

21 Ekim 2007 Pazar

Neler oluyor bu google'a

www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışmasında 2 gündür sıralamada uğramadığım yer kalmadı :S google iyice kafayı sıyırdı sanırım türk webmasterları biraz fazla zorladı algoritma şaştı :D bu gece üç kere yer değiştirdim 31. 28. 35. anlamadım ne olduğunu neyse şu an 31 sırada devam ediyorum hayırlısı bakalım. Gerçi birinci sırada olan Cesurturk ve blogspottan olan asıl rakibim de sürekli yer değişimi içerisinde eğer cesurtürk birinci olarak bitirirse gerçekten büyük bir başarı sağlamış olucak forumda okuduğum kadarı ile baya sorun yaşamış host vs filan ama herif yerini bi bırakmadı neyse siz orda oynamaya devam ede durun ben arkadan sinsi sinsi geliyorum :D alıcam anahtarınızı haberiniz olsun :D