Sitemize destek vermek için aşağıdaki kodları sitenizin ana sayfasında uygun bir yere yapıştırabilirsiniz.

22 Ekim 2007 Pazartesi

Ve 16. sıradayım :)

Hayatım boyunca duyduğum tek bir doğru söz varsa o da "çalışan her zaman karşılığını alır" olmuştur;) Bu sabaha google da "www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması" cümlesi ile yapılan arama sonuçlarına baktığımız da ben 16. sırada yer alıyorum henüz yeni yeni öğrenmeye başladığım SEO (Türk SEO) taktikleri ile bu duruma gelmiş bulunmaktayım.. "Türk SEO" taktikleri hakkında www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışması bittikten sonra uzun bir yazı yazıcam ama şu anda bu taktik benim içim bulunmaz bir nimet sayılır :) her neyse sonuç itibarı ile bekle beni cesurtürk ben geliyorum :P www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışmasında tüm yarışmacılara bol "hit"li günler dilerim.. Kolay gelsin..