Sitemize destek vermek için aşağıdaki kodları sitenizin ana sayfasında uygun bir yere yapıştırabilirsiniz.

22 Ekim 2007 Pazartesi

oOopS:S

Dedim ya google algoritması şaştı bir kere bizim sıpaydır ne yapacağını şaşırdı abi Artık onu bill amca bile kurtaramaz www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışmasında durum sürekli değişiyor ya da sadece benim durumum değişiyor ilk sıra hala cesurturk de peki neden ben sürekli yer değiştiriyorum bulunduğum her sayfada bir aşağı bir yukarı gidip geliyorum bir türlü anlam verebilmiş değilim halbuki webtools dan kontrol ettim backlink sadece 12 adet ve bunların her birisi 0 Pr :S halbuki bi sürü toplist aşındırdım vs. her neyse www.r10.net küresel ısınmaya hayır seo yarışmasında durumun böyle devam etmesi işime gelilcek sanırım şimdilik iyi akşamlar..